Twilight -- Om jag kunde drömma ,,

Nuu har jag fått en ny favvó film :P Jaa inte så svårt att gissa kanske men det e då iallafall Twilight !!
Jag läser boken också då (Om jag kunde drömma), jag kan bara säga att de har ändrat oändligt många saker i filmen ! Men den e såklart bra :P


                     
Twilight - filmen       Om jag kunde drömma
                                   Boken


Ja denna film och bok rekomenderar jag värkligen :))

Just det! Om ni ska läsa boken så måste jag varna er för en sak som också står på baksidan på boken,
 Varning: vansinnigt beroendeframkallande! ^^

Det tyckte jag var lite kul och det som var ännu mera kul är att det är sant ^^

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0