En VARM Fredag ,,


Idag har jag haft fullt upp med att försöka att inte frinna upp! Det kokar nästan ute! Vrf tog jag inte chansen när Annie frågade om vi skulle bada :(( Och sedan skulle vi äta uppe hos mormor och morfar! Och de bor ju uppe på en kulle!! Jätte jobbigt i denna hettan!

Fast maten var jätte god! Och efterrätt fick vi med. Den var super god, inget slår jordgubbar och glass! Mums :))
Jag som hade tagit cyklen till mormor och morfar orkade inte bara cykla hem så mamma som också hade ätit hos mormor och morfar fick köra hem oss så jag ska snart upp och hämta den igen : / Jaa det ommer ju inte bli så kul att gå upp sör de backarna igen -.-

Ajja man får ju inte klaga för mycket :)


Just det !! Vii får ju inte glömma att säga farväl till en begåvad och bra sångare! :((
Michael Jackson har nu stigit upp till himlen :((



--.Skulle ha laggt in en av michaels musikvideor men det var något med YouYube så kunde tyvärr inte fixa det Fick bli en bild istället.--

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0