Lite tråkig Torsdag ,, : /

Idag har det inte varit bland de roligaste dagarna på sommarlovet hit tills men ändel roliga saker har jag ju gjort : )

På morgonen var det bara mamma hemma när jag vaknade men hon åkte nästa på direkten så det blev en lite ensam morgon för Annie (syrran dåå) hade sovit över hos en kompis. Såå man fick äta frukost, borsta tänderna och ta på sig och allt det där själv. Fast jag e ju van så det gick bra :)).

Mamma planerade att jag skulle äta hos mormor och morfar men hon fick aldrig tag på dem så pappa fick komma hem och laga mackaroner och köttbullar som vi sedan åt ute i trädgården.när pappa åkt till jobbet igen så ringde telefånen, det var min bästis dåå :)). Hon frågade om vi skulle bada i en liten sjö som inte ligger så långt från mitt hus. Vi fick skjuts av hennes farfar :)). När vi kom fram var det redan några tjejer som går... gick i sexan :)). Jaa och två killar då som min bästis kände, ja eller lite jag med för den delen :P. när vi batat klart åkte vi hem :)) , såklart. När jag kom hem då så läste jag en bok som jag lånat i komunens bibl. Sedan kom pappa hem och började greja med fönstrena.(Vi håller på att måla dem och såå :)). När mamma kom hem började hon också att greja med samma sak som pappa.

Innan kvällsmaten så fick jag ta lite kort meed Annies kamera :)) Jippey!




Jaa jag måste ju säga att jag blev nöjdare med de bilder jag tog senast.
Men bilderna blev inte så jätte pjåkiga :) (för att vara nybörjare då )




Nu kanske du tänker 'Men vad var det  som var så tråkigt dåå?'
Joo, du kanske inte tänkte på vad jag gjorde mällan dessa saker jag nyss berättat om ;))

Ajja nu ska jag sova, Gääsp! Ses troligen imorrn :))

Just det! Jag får ju inte glömma att säga att jag tittar på lite barnprogram :))
Jaa rättare sagt Charlie & Lola :))

Du kanske tycker att det låter barnsligt men när man väl tittar på det så kommer man ihåg hur man tittade på sådant här när man var liten :))

Ledsen för det eng talet hittade inte med svenskt tal på YouTube :))
Hoppas ni fölåter mig ^^

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0