Här varre lov ! :DD

NUU måste jag på toa... Nej jag skoja bara ^^ det var jag precis men det var inte det jag tänkte skriva om nu. Jaha, då sitter man här på mammas jobb, precis ätit och sitter nu då och lyssnar på Heal the world med Michael Jackson och skriver ett inlägg... som ingen läser -.-'  Men tipsa på så det kommer lite fler som läser! :D För det e ju kanske lite onödigt att ha en blogg som ingen läser. Sköön! äntligen lov!! Heh, var bara tvungen att skriva det xP

Det blir tyvärr inga bilder i detta inlägg efter som det inte finns några lämpliga bilder på denna datorn så... :/ Ja, ni får helt enkelt klara er utan bil just nu. Jag tänker byta design och header. Inte förren nu har jag tänkt på att den ser lite tom och tråkig ut så man måste nog ändra lite.

Har ni märkt att det redan börjar bli jul stämning ? Om ni inte är en sådan som gillar att sitta framför sin dator hela dagen (Som jag :P) Fast jag har ju kommit ut idag och redan e det lite jul prydnader och grejer i affärerna! Vart tog hösten vägen!? Hösten ska ju vara den där långa årstiden där det bara är skola skola skola och tråååk, men Nehe, inte iår tydligen. Eller ni kanske tycker det har segat sig och blah blah blah... men det har det inte gjort för mig! En liten sak som e lite tråkigt med detta lovet e bara att alla i klassen ska samla in 200 kr VAR till våran klassresa. JAG HAR TOTALT GLÖMT BORT DET! Nu måste man sätta fart på bullarna och tjäna ihop pengar här! Kanske kan jag bara ngt och sälja det till grannarna... fast jag känner inte mina grannar så super bra... och två hus ska jag nog hoppa över i så fall... Ja vi får helt enkelt se hur det blir... Då ska jag nog avsluta detta inlägg och surfa runt lite innan jag går hem och fortsätter med att surfa hemma xP Vi ses små potäter!


Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0