Renovering !

Som ni ser har jag ändrat bloggen "lite" här och där. T.ex jag har ändrat den rosa bakrunden till lila, bytt header och en ny signatur. Jag e inte riktigft klar ännu. Jag ska bara ändra Menyns färger man har totalt glömt bort hur man gör :S Men jag ska nog lista ut det.

Jag sitter fortfarande och grubblar på hur man får läsare! Min syrra som har varit med på mest aktiva säger att man ska läsa och komentera andras bloggar. Och min kusin Nelly (Som också börjar få läsare) säger samma sak. Men jag har komenterat... En gång. Men jag försöker komentera så mycket jag kan. Ett annat sätt att skaffa fler läsare är kanske att... tja, ni som läser detta typ kahn... tipsa era vänner... Kanske...
Men det gör ni som ni vill.

Ajja, ni ska jag ta på mig lite kläder. Sitter fortfarande i pyjamas ^^ Det e det som e så gött med lördagarna!
Vi ses snart. Ska blogga mer idag det lovar jag.

Kommentarer
Postat av: N E L L Y .

sv: hahahaa jjaa "liite godis" XDDD snygg ny design!!!! :)

2009-09-26 @ 17:49:36
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0