Aktivitetsdag ,

Ridning fick jag. Eller ja, jag VALDE ridning. Och det bar AS KUL! :D Önskar att jag kunde rida oftare men det här var nog första och sista gången jag ridit. För jag e nämligen allergisk mot hästar. Jag tog ju såklart ögondroppar och astmapuff osv innan jag åkte men när jag kom hem och trodde att allt gått bra så fick jag nästan... en chock kan man nog säga när jag kom in i badrummet. Hela mitt annsikte var PRICKIGT! Jag såg helt sjuk ut! Min hud eller något hade såklart reagerat. Tråkigt. Jag som ville rida mer T.T Islandshästar var det. Söta som socker var de ^^ Min hatte öhm... Jag vet inte hur det stavas med jag hade ett litet knep för att komma ihåg vad hästen hette. jag kallade den för Gaisha (stavning?) så det borde typ stavas Gaisirr eller något xD Haha det ser lite sjukt ut men strunt samma. Sprickarna har försvunnit nu som tur va. Mina bästisar skulle få spel imorgon om jag kom med fejjan full av prickar xD. Jag tog ett kort på min lilla häst men jag hittar inte mackapären så man kan få över bilderna från mobilen in på datorn, lite tråkigt. Har tyvärr inte målat något nytt idag. Kanske imorgon ^^

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0