Blää kväll ,

Somsagt detta är en blää kväll. Där allting är tråkigt. Ingenting nytt händer. Allt är tråkigt vanligt. Till&med syrran är extra surig! xO Jag är inte så social på kvällarna när jag bara vill sitta framför datorn och surfa. Och då ska vi plötsligt planera inför imorgon. Pappa fyller år, det är ju kul. Men nar man är runt 40 så är man la inte så noga med att man ska komma in på morgonen med en gitarr som spelar "jag må han leva" osv. Mamma är i stockholm så hon kan inte fixa något stort. Men... ÅH! Ni som vill vara småsyskon! jag lovar det vill ni INTE! >.<

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej tyvärr vet jag inte det

2010-01-22 @ 16:46:15
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0