En vanlig dag ,

haha där trode ni nog att jag haft en vanlig dag! >:D Men det har jag inte! Eller rätt så vanlig har den la varit med det är en sak som man inte gör ofta. Vi sjöng i kyrkan idag :) Jag sjöng en vanlig dag! Det är då där jag fått rubriken från ^^ Men vi sjöng inte bara den låten vi sjöng också När jag ser stjärnehimlen eller vad den nu hette och You are not alone. Fy vad duktig du var på den låten Nelly! :3 Japp, hon sjöng med ^^ Och två kompisar till för den delen, men de var mest kör.

Jag har med målat en fjortis ^^ Lite kladd bara. Ta inte illa upp alla fjortisar där ute! :o
Äsch, jag får sluta vara så lat och ta kort med webkameran! Jag måste börja ta kort med en vanlig kamera och ladda in bilderna istället. Mycket snyggare måste det bli. Men först måste jag ha några nya teckningar att ta kort på :/ Jajja, det fixar sig nog snart ^^

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0