Thesims 2 is back in the computer! :D

Jupp, sims 2 är tillbaka i min dator! för typ tredje gången... Men strunt samma! Jaa, det har inte hänt så mycket mera... Fick stormplugga ikväll... Ja, det gick juh.. sådär ;S Försökte få tag på Kusinen Nelly ikväll på Msn med... det gick sådär det med -.-' Tänkte fråga om hon frågat sin lärare på sin skola om hennes kusin (jag) Kan komma och hälsa på i typ två dagar eller något. Ja, det var en grej vi kom på. Tränk vad kul om vi i en vecka gick i samma klass! :D Vi snacka med våra pappor. De tyckte att en vecka va för mycket så de korta ner det till två dagar. Men tänk av kul om vi skulle i två dagar gå i samma klass! :D Ja, det skulle nog va roligare i en vecka och se hur "folket" i Nellys klass va när de lugnat ner sig efter att en "ny" person kommit till skolan... Men det spelar inte någon så stor roll. Hejsan hoppsan!! Här for tiden ut i rymden! Dags att gå och sova ^^


Jag & Nelly från pappas 42 års kalas :)
Ovanligt nog så har jag smink på denna bilden xo
Syrran villa så gärna så varför inte, jag var på flumm humör ändå x)


Wohoo! en ny Kate Episode är påväg i sims 3! :D
kan knappt vänta ^^

Om du är medlem på thesims.se så kan du läsa mina dagböcker om du vill! jag heter Allan101 :)

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0