Close-up eye...

En bild som syrran tog för.. hundra år sedan (eller kanske i somras...) Med hennes då nya close-upfilter :D
och jag kände för att redigera lite bilder sådär på skoj i Picnik! Haha, blev inget speciellt så... Men ändå.. På något skumt vis har jag blivit lite besatt av blåa-gröna ögon.. Eller jag börjar tröttna på mina bruna.. De känns så.. tråkigt att vara helt brun.. förrutom hyn då! x'D
Håret, ögonen... Mina f.d kläder jag hade i tvåan-trean va för det mesta brunt.. <.<
Ajja, sak samma ^_^
'
Före...


Efter!

haha, som sagt, inget specifikt alls! x'D
'
/AliceIda

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Det vart en cool effekt på bilden! =)

2010-12-11 @ 12:02:20
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0