Kreativitets rush!

Jag blev så fruktansvärt kreativ idag!
Så jag tog tag i pennan och började måla av mig! Det var riktigt skönt att känna sig så kreativ igen. Det var så länge sedan jag verkligen kände för att ha ett måla maraton. Och eftersom vi var ute och hade orientering (Tråkigt!) med alla sjuor idag så fick det bli en bild som var inspirerad där ifrån x'D
Haha, nej. Vi blev inte jagade av bin! x'D
Men en sekund trodde vi faktiskt att vi trampat i ett jordgetingbo som vi hade gjort förra gången vi var där.
hemsk kvalité på bilden, jag vet. Men jag tog den alldeles nyss i mitt skrivbords ljus. Inget bra resultat ^_^
Den senare bilden är däremot inte klar. Ska göra jätte många mig och sedan färglägga. En kul grej helt enkelt.
/AliceIda

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0