Övernattning Hos Farföräldrar

Tjena!
Det var inte så längde sedan jag kom hem.. Kanske en timma eller så.. *host*
Men jag och Annie, min syster, fick sova hos farmor och farfar över natten. Det var inte något som vi var tvungna till, utan något vi ville själva. För mamma och pappa åkte in till Göteborg över natten för att få tillbringa kvällen tillsammans bara de två, utan hem eller barn att tänka på. Och eftersom varken jag eller Annie ville sova ensamma hemma så blev det hos farmor och farfar. Det var riktigt mysigt! Senast vi sov där var för flera år sedan! Och jag har faktiskt saknat det. För varje gång vi ska sova där tar farmor fram en liten bandspelare och sätter på ' Laurens - världens minsta hund'. Den somnar man lätt till ;)
Så blev vi serverade frukost i morse också, vilken service! Fast det får jag här hemma med! ^_^
Jag läste såklart lite Twilight innan jag somnade!
Andra gången jag läser den serien nu

Mumsig frukost med Annie!

/AliceIda


Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0