So Not Much Back On Track...

Skit e det inlägg jag skrev för ett tag sedan. Jag är inte alls back on track. Tyvärr... Men det är ändå ingen som läser det här just nu så det spelar inte någon stor roll ^_^
Men att börja sjuan tar sin tid så man hinner inte riktigt med att blogga. Jag fattar fortfarande inte hur Nelly lyckas! Men någon får ge mig en spark i röven så jag kommer igång! >.<
Men bland läxorna så har jag hunnit med att rita, skriva och spela The Sims 2! :D
Även har jag köpt första boken (egentligen är det en DVD men man säger bok) med 'Avatar - the last airbender' som är hela åtta timmar lång! Kollade hela på den dag... Pappa blev inte så speciellt glad över det x'D
Men iaf. Rita. Jippie! jag har gjort en egen karaktär vid namn Jeremiah som jag kommer måla ofta nu för tiden!
And here you have him! And mini-me! ^_^
Egentligen är det här mer en chibi inspirerad bild av Jeremiah och färg lagd i paint! :'3
Och så ser han mer ut som ett barn.. Men han är egentligen runt 17...
Intresse klubben blir hoppar av glädje...
Eftersom jag har spelat mycket sims 2 nu för tiden så får ni en dålig bild där ifrån med! x'D
Jaa, jag har laddat ner hundra olika poseboxar så jag kon posera min simmar... Så jag kan ta lite finare kort på dem ^_^

/AliceIda

Kommentarer
Postat av: A N N I E M A T I L D A

jag läser det just nu :)

fin bild btw !

2010-09-18 @ 16:09:29
URL: http://anniematildas.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0