När man är sjuk är det bra att ha födelsedagspresenter !


Japp! Då var man sjuk då!
Har inte tagit tempen ännu, men kan gissa mig till att den är över 37 grader. Som tur är så har jag fått en alldeles egen ritplatta! Yaay! Och så använder jag då ritprogrammet SAI Painttool. Det dåliga är bara att jag hade laddat ner testperioden.. Så får se till att köpa programmet så jag kan spara mina bilder ordentligt. Får ju bara print scrna just nu... Men ni får se de bidler jag målat hittills i ordning :)
Kort sagt så harj ag iaf något att göra ;)
Men när jag inte målat så har jag sett några avsnitt av Avatar - The last airbender, teckande versionen. Har somsagt dem på DVD.
Men min födelsedag! jag harj u inte berättat något alls om den!
En lista på vad jag fick!
* Ritplatta
* Gitarrställ (min hänger på en dålig skruv i väggen ;))
* Blender (Promarker)
* Ett linne
* Pengar
* Ritpapper
Och så det bästa av allt...
* LONGBOARD! :D

Longboarden är då en billigare än den jag länkat tidigare i bloggen... Men det gör inte det minsta! Man kan fortfarande åka, inte sant? Och om jag fortfarande är intresserad av longboard om ett bra tag kanske jag köper en ny :)
Så nu har jag inte i benen efter att ha åkt i hela två dar i sträck ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

du är grym på att teckna! :D Fast jag förstår inte hur folk vågar åka longboard, haha.

2011-06-01 @ 13:41:15
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0