fuuuuuck

HIttade en aaassfiiin klänning på Nelly.com i veckan som jag absolut verkligen ville ha. Den var både fin och såg otroligt bekväm ut då den inte framhävde de delar som jag är mest osäker över gällande min kropp. Men eftersom jag skulle till Kewin nu i helgen sa pappa att han kunde hjälpa mig beställa den när jag kom hem.
 
Gissa vad som var slutsålt när jag kom hem idag? Jag är så jävla förbannad
Klänningen kommer antagligen inte komma tillbaks heller då den var riktigt billig och även sänkts i pris på 100kr denna veckan.
 
Är sjukt full av ångest redan nu inför skolavslutning och andra sommarhögtider eftersom jag antagligen inte kommer hitta någon lika fin och bra klänning till dess. Ah, jag har ca 4 månader på mig, men tro mig. Ingen hatar mig mer än klänningsindutrin. ALLA klänningar är alltid fel för mig på ett eller ett annat sätt. Detta förstörde min Söndag något otroligt. Ska nu trösta mig med Fallout lol
 
 

Kommentarer
Postat av: SSANNAALICIA

Alice, du kan klicka på bevaka storlek på klänningen och skriva in din mailadressså får du ett mail när/om klänningen kommer in igen. Det har hänt mig flera gånger att något som jag verkligen velat ha blivit slutsålt och sen har det kommit in flera gånger om, trots att det var prissätt! :D

2014-01-21 @ 10:22:47
URL: http://ssannaalicia.blogg.se

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0