Mitt 2013

Detta är ju tydligen en grej man gör. Men eftersom mitt 2013 var ett bra år jag tycker är värt att minnas tänkte jag att detta kunde vara en kul grej! Ursäkta usla bilder dock. Blev inte ägare till en riktigt kamera förens i December haha! De som är hyfsade är antagligen lånade av någon babe haha
 
Januari
Jag invigde året med bästa babes. Annars hyfsat död månad
 
Februari
Hade allmänt rött hår och sökte även in till Bäckäng teater.
 
 
Mars
Drog och åkte skidor på halvårets sista snö med fint folk.
Drack kaffe för första gången utan att vilja spy upp det igen.
Spelade också en riktigt go cover med kusinvitamin jag är fett stolt över!
Jag åkte nästan varje eftermiddag till Ängskolan och mötte upp babes för att sedan dra till Kinna och hänga.
Jag klippte även av och färgade det röda håret brunt.
 
April
Hade min första heldag i shorts på ett asgrymt KU läger på Marstrand.
Började få upp ögonen för Kewin när han stannade kvar när resten av hans klass for på klassresa och vi spenderade en hel tid tillsammans under skoltid.
Var med goa människor i Haby och hade världens fetaste brasa (nej inte den på bilden, utan en riktig brasa lol)
 
 
Maj
Blev 16 bast.
Hade random vattenkrig hos Nyhage och drog sedan efter en fredsförklaring ner till donken i lånade mjukiskläder. Ägde allt och alla på spexfotot med Fis och Esbjörn med temat Lotr. Det ägde
Hade avslutnings middag med världens bästa nior.
 
 
Juni
Haffade min drömpris Kewin Tengberg den 1 Juni. Blekte håret kvällen innan avslutningen, risky risky!
Gick ut nian och lämnade grymmaste skolan behind (biggest mistake in my life lol)
Såg världens bästa Håkan och hade en asgrym kväll i Göteborg med ännu mer lite grymma babes.
 
 
Juli
Spenderade en underbart go vecka på Hönö då man levde ett simpelt tältliv med goa människor där jag spenderade mycket tid till att måla random stuff på folks armar.
Annars var jag nästan alltid i Öxabäck och gosade med kattungar och Kewin haha.
 
 
Augusti
Spenderade en hel del tid med Kewin och drog även iväg ca 2 veckor med hans familj till Öland.
Färgade håret ännu en gång rött. Tog en tur till Krokholmen med folk.
Började även Bäckäng Teater och gick där i 3 dar innan jag bytte till Mark Estetik och Media
 
September
Gick i skolan och lärde känna mina nya klassmates. Skapade även våran es tradition med klasskompisarna #esfika haha check it out on instagram!
 
 
 
Oktober
Färgade håret riktigt riktigt mörkbrunt och snodde för det mesta pappas tröjor då jag inte pallade ha mina egna tajtare tröjor.
Went crazy med mina nya skills i fotoshop och gjorde några coola bilder.
Frida bjuppade på pumpapaj innan vi gick på lov.
 
 
November
Hittade världens grymmaste dräkt i kristallsalen som användes för fotografering.
Mina tröjor från yesstyle.com kom äntligen fram.
Färgade även håret rosa men det syntes inte så speciellt myket och det tonades ut ganska fort.
 
 
 
December
Firade jul som vem som helst med le family. Fick fina prylar inklusive en egen kamera.
Firade även 6 månader med min gosegos som fick en kedja med en egensmidad tränyckel med en betydelse bakom sig från mig som julklapp. Finaste klappen jag gett hittills haha. Skaffade även aprikosfärgat hår men som jag endast hade i en vecka eller ngt hahah. Annars har jag bara gått runt och gosat i december mörkret i mina slappa kläder vilket får mig att se ut som en druggie lol
 
Detta har än så länge varit det bästa året i mitt liv.Jag har haft underbara stunder med vänner. Fått bli kär i någon som älskar mig tillbaka och träffat nya underbara människor. Hoppas innerligt att 2014 har lika mycket att erbjuda. Herrå så länge
 

Kommentarer

Kommentera <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0